close

好久沒發文了,今天玥歆我依然沉迷在BLUE的歌聲裡~~

聽久了我發現我喜歡Lee的聲音,清澈好聽!

但是Duncan還是比較迷人♥♥

以下這首是我目前聽他們歌裡,數一數二喜歡的,希望大家也能喜歡!

 

 

歌詞:

You were the eyes in the face of fortune
你是命運的明眸
I lost my way and I couldn't find you

我迷失方向,失去你的聯繫
Oh, oh no

喔,不
We're not the first ones to be divided

我們不是遭受分離的第一對
Won't be the last to be reunited

也不會是團聚的最後一對
Oh

Oh no
It's like rain falling down
猶如大雨傾盆下
Drops of pain hit the ground

如大顆雨點般的痛苦墜落地面
I can't speak

我無法言語
There's no sound when you're gone

你走後萬籟俱寂
(Yeah, come on)

哦,來吧
I can

我能夠
I will

我可以
I know

我知道
I can untie these hands

我可以鬆開手
And get backup again

然後再次振作
(oh-ho)

I can
我能夠
I will

我可以
I know

我知道
I can untie these hands

我可以鬆開手
And get backup again

然後再次振作
I can

我能夠
I can

我能夠
(Get back up again)

再次振作

I have never lost anything quite like this
我從未像這次一樣經歷失去
No second chances if I don't fit in

如果我不能適應也不會有二次機會
No (no)


Oh no

(oh no)

You closed the door and you kept on walking
你關上門頭也不回地走
Left me behind and there's no more talking

把我落在身後,一聲不響
No

Oh no
Oh no

It's like rain falling down
猶如大雨傾盆下
Drops of pain hit the ground

如大顆雨點般的痛苦墜落地面
I can't speak

我無法言語
There's no sound when you're gone

你走後萬籟俱寂
(Yeah, come on)

哦,來吧

I can
我能夠
I will

我可以
I know

我知道
I can untie these hands

我可以鬆開手
And get backup again

然後再次振作
(oh-ho)

I can
我能夠
I will

我可以
I know

我知道
I can untie these hands

我可以鬆開手
And get backup again

然後再次振作
I can

我能夠
I can

我能夠
(Get back up again)

再次振作

We're not the first ones to be divided, oh
我們不是遭受分離的第一對
Won't be the last to be reunited, no

也不會是團聚的最後一對
(Come on, one more time)

來吧再一次
when you're gone

當你離去後

(Come on)
I can
我能夠
I will

我可以
I know

我知道
I can untie these hands

我可以鬆開手
And get backup again

然後再次振作
(oh-ho)

I can
我能夠
I will

我可以
I know

我知道
I can untie these hands

我可以鬆開手
And get backup again

然後再次振作
I can

我能夠
I can

我能夠
(Get back up again)

再次振作

 

arrow
arrow
    文章標籤
    BLUE樂團 樂團
    全站熱搜

    ★* 玥 歆 *★ 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()